מהי גרסת Google של ChatGPT?

Chat GPT בעברית » שאלות על ChatGPT » מהי גרסת Google של ChatGPT?
נערך לאחרונה בתאריך

מעולם הבינה המלאכותית מתעורר עניין גדול בשל מוצר מרשים חדש שהושק על ידי Google – Bard. Bard הוא חידוש המביא לשוק את התגובה האוטומטית Bard שמתוכה ניתן להשיג טקסט מגוון, כולל שירים, מאמרים וקטעי קוד. כמו ChatGPT של OpenAI, Bard של Google מבוסס על הידע הרחב של מודלי שפה גדולים, אך הוא עובר על תהליכי השכלה והפיתוח שונים.

הקריאה במדריכים ובכתבות מראה כי Bard פועל בדיוק כמו ChatGPT. תוכלו לשאול אותו שאלות ולבקש ממנו ליצור טקסטים בכל תחום שתרצו. אפשרות זו יכולה להיות שימושית בקרב משתמשים המחפשים עזרה בכתיבת מאמרים, שירים, קוד תכנות ועוד.

למעשה, זה יכול להיות כלי מועיל עבור אנשי שוק התוכן, כיוון שהם יכולים לבקש מ-Bard ליצור טקסטים מותאמים לנושאים השונים שהם רוצים לכתוב עליהם.

זהו מקור מעניין שבו ניתן ללמוד יותר על Bard ולבדוק את יכולותיו בפועל.

קראו כאן למידע נוסף

צוות האתר Chat GPT ישראל
צוות האתר Chat GPT ישראל

אנו מאגדים עבורכם את כל התוכן בנושא בינה מלאכותית מבית Open AI במקום אחד ומארחים את הקהילה הגדולה בישראל בנושא Chat GPT באתרינו.

לשיתוף השאלה ברשתות החברתיות:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
מהי גרסת Google של ChatGPT

בוט Chat GPT לשימושך

שאלות נוספות על Chat GPT

למה ChatGPT לא פועל

למה ChatGPT לא פועל?

בעיות והפסקות בשימוש עם ChatGPT: ChatGPT הוא כלי מתקדם ויעיל המספק שירותי שיחה אוטומטיים ויעילים. אך יתכן כי במצבים מסוימים השימוש ב-ChatGPT יכול להיות חלק

קרא עוד »
כמה עדכני הוא ChatGPT

כמה עדכני הוא ChatGPT?

אז מה זה ChatGPT? זהו רובוט שיחה המבוסס על השפה המלאכותית של OpenAI, והושק ב-30 לנובמבר 2022. הוא מבוסס על מודל שפה גדול שנקרא GPT

קרא עוד »