מאיפה ChatGPT משיג את המידע שלו?

Chat GPT בעברית » שאלות על ChatGPT » מאיפה ChatGPT משיג את המידע שלו?
נערך לאחרונה בתאריך

המידע שבתוך ChatGPT נבנה על ידי OpenAI באמצעות העברתו דרך מודל למידת מכונה מתקדם הנקרא GPT-3.5. המודל נכון לעכשיו, מובנה על גוף טקסטואלי עצום הכולל מגוון של מקורות, כולל אתרי אינטרנט, ספרים, מאמרים, כתבות, דיווחים ועוד. תוך כדי עיבוד מילים ומשפטים מאלפי נושאים שונים, ChatGPT מצליח ליצור תשובות מותאמות אישית לשאלות של המשתמש.

שמירת פרטיות: OpenAI מבטיחים כי נתוני המשתמשים והשיחות ב-ChatGPT אינם נשמרים לשימוש עתידי. נתוני המשתמשים אינם משמשים לשדרוג את המודל ואין להם שימוש חוץ מההתקשרות המידית שלך עם המודל בעת השימוש.

היכולת של ChatGPT לזיהוי מידע: אפשר לציין כי הפרטים שתכתוב במהלך השיחה עם הבוט ChatGPT יכולים להיות נראים לבעלי המודל בהמשך. חשוב לשים לב ולהיזהר מלחלוק מידע פרטי ורגיש עם ChatGPT.

סיכום: המידע שבתוך ChatGPT מגיע ממגוון רחב של מקורות טקסטואליים ברחבי האינטרנט. אנשים יכולים ליהנות משימוש פשוט ומהיר בכלי זה, אך חשוב להיות זהירים בשיתוף מידע פרטי.

למידע נוסף:

צוות האתר Chat GPT ישראל
צוות האתר Chat GPT ישראל

אנו מאגדים עבורכם את כל התוכן בנושא בינה מלאכותית מבית Open AI במקום אחד ומארחים את הקהילה הגדולה בישראל בנושא Chat GPT באתרינו.

לשיתוף השאלה ברשתות החברתיות:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
מאיפה ChatGPT משיג את המידע שלו

בוט Chat GPT לשימושך

שאלות נוספות על Chat GPT

כיצד להשתמש ב־ChatGPT בסין

כיצד להשתמש ב־ChatGPT בסין?

הוראות לשימוש ב-ChatGPT בסין ברגע שאתה נמצא בסין ורוצה להנות מהיכולות המדהימות של ה-ChatGPT, ישנם דרכים שונות שבהן אפשר לגשת לשירות במרץ. הנה כמה צעדים

קרא עוד »
איך ChatGPT יכול להביא לך כסף

איך ChatGPT יכול להביא לך כסף?

המהפכה של הבינה המלאכותית וההזדמנויות לרווח ChatGPT, המערכת המבוססת על בינה מלאכותית, לא רק כלי חזק ליצירת תוכן ותשובות, אלא גם דרך מצוינת ליצור הכנסה.

קרא עוד »
כמה עולה ChatGPT

כמה עולה ChatGPT?

מחיר השימוש ב-ChatGPT: המחירים המדויקים והתוכניות לשימוש ב-ChatGPT יכולים להשתנות בהתאם לתוכנית המועדפת, נכון להיום משתמש פרימיום בישראל עולה 20$ לחודש. חשוב לציין שהמסלולים המשתנים

קרא עוד »
למה ChatGPT מפחיד

למה ChatGPT מפחיד?

הטכנולוגיה והבינה המלאכותית צומחות בקצב מסחרר, ואחת ההוכחות החיוביות לכך היא הופעתה של ChatGPT, פלטפורמת השיחה המבוססת על טכנולוגית ה-GPT-3.5 של OpenAI. היכולות של השיחה

קרא עוד »